Rabu, 16 Mac 2011

adam haziq...

adam haziq demam la hari ni...semalam p cucuk untuk 3 bulan..huhhuhu..sian la..dah la tunggu lama kat klinik..dari kul 8.30 am tau...sampai kul 11.30 am....sian tgk si adam haziq tu...
3 kali tido..3 kali bangun.....sekali tido masa tunggu nak jumpa nurse..pastu masa tunggu panggil untuk di cucuk..pastu ..masa tunggu jumpa doktor..
alahai anakku..
ada gambar nak upload..tapi tak bawa la pula..esokla aku upload..
effect dari p klinik semalam..semalaman aku dengan hubby tak tido..
apa lagi...jaga si adam yang tak mau lena la...
badan dia tak sedap kot+kesan ubat cucuk+ubat elak demam lagi....
aduh penat juga..
aku ada gak lena..tapi hubby la..tak lena...
last last pagi2 kul 5 pagi..hubby surrender....pas adam kat aku..sian la si hubby....(thanks b..love u...)
aku pun jaga la  sampai pagi sebelum p kerja...
badan adam tak panas dah...harap harap balik kejap lagi...adamku sayang sihat..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan