Isnin, 7 Mac 2011

saat kelahiran Adam Haziq

dalam kesibukan keje..teringat anak la pula..emm..
tapi sebelum tu...citer skit la....

sejarahnya, 20-21 nov, aku lek kampung husband..tak la buat keje apa pun..biasala pregnant kan..diberi peengecualian dari segala keje..selain makan & tido...mlm 21 tu..dah sampai umah di penang..aku sedar, ada cecair keluar mengalir..takut juga..tapi au abaikan jer..kot2 la pagi sok stop.tapi pagi2 bangun, masih ada dan mengalir ja..
risau la...so, pagi 22nov 2010, pagi tu aku p hospital seberang jaya dgn husband ..tup tup kena tahan hospital..
aduh..tekanan juga..dipendekkan cite..seminggu aku stay kat wad ibu mengandung..kira holiday la..tak de sakit apa pun...cuma makan tido jer..
yang tak bestnya...jiran di hospital silih berganti..aku..masih di situ juga...kira hampir setiap hari aku dapat jiran baru la..mana tak nya..orang masuk pagi..petang atau sok pagi dah bersalin..aku jer tercongok kat situ lagi..
dipendekkan citer lagi...pada 30 nov 2011 aku selamat melahirkan baby lelaki..aku & suami bagi nama ADAM HAZIQ..
pengalaman bersalin..malas nak citer la....tau tau sendiri la..... : )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan