Khamis, 2 Jun 2011

yang di tunggu dah sampai.......

alhamdulillah..baru jer terima surat kelulusan terima pinjaman perumahan..so, pagi pagi esok kena wat pos laju la..tak pun, malam jap p pejabat pos ...buat pos laju..g ajak mr hubby p carrefour la..
ala..tak leh la nak ajak mr hubby..search tadi, pejabat pos carrefour tutup kul 8pm..huhuhuuu, tak sempat..
macam tu..mr hubby lek kul 8 baru sampai umah....
tak pe lah..pagi pagi sok kena p pej pos permatang pauh la nampaknya........
apa pun, lega dah lulus..tunggu duit semua dah dibayar ke pemaju..harap harap proses ni pun tak lama..kawan kawan kata lama..so, tunggu jer la...kot ada rezeki adam haziq....
emm cite punya citer..nak tau aku beli umah kat mana? kat simpang ampat juga..dekat jer dgn umah company mr hubby dulu..kira tempat tu ok la..harga??? emmm banyak mahal la...tapi apa leh buat...umah zaman sekarang memang mahal..tadi jumpa TP( ustaz Najib...) dia kata umah aku beli agak mahal.katanya umah kat kulim murah lagi..KULIM???? murah macam mana pun, aku tak mau..
jauh la ke utara..kampung kat perak....emm..apa pun, ni la rezeki aku...boleh la..

ni la pemandangan umah aku....umah tengah...kalau dalam umah..boleh rujuk disini http://norkiahs.blogspot.com/
cik kiah net  penah letak gambar pasal umah dia..so, ruang dalam umah ni pun macam tu juga la lebih kurang..........
heheheeh excited ni..nak tau alamat umah aku.. no.49,lorong merak 64 , taman idaman, 14100 simpang ampat, seberang perai selatan, pulau pinang.............
semoga semua  urusan dipermudahkan dan segera...... Amin........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan